10/10
·50 syf.··
Beğendi
·
2021 15. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2021 06:55
Çok güzel bir Zweig eseri daha... Ferdinand'ın ruh halinin değişkenliği ,Paula'nın Ferdinad'a savaşa katılmaması gerektiği konusundaki ısrarları, yeni bir dünyaya yelken açma hissi verdi.En çok sonunu beğendim.Hayatıma dokunan bir kitap oldu,aslında savaş makinesi insanların boyunduruğu altında,onları çok güçlü görerek özgür olunamayacağını da ifade ediyor Paula.Ferdinand ise onların çok güçlü olduğunu ve buna " mecbur" olduğunu ifade ediyor.Aralarındaki ilişki bazen çok karmaşık bir hale büründü.Diyeceğim o ki 50 sayfa dolu dolu bir 50 sayfaydı. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma
·
65 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ayşe Gül Kumtas
Gönderi Sahibi
Kübra Katılıyorum,yeri çok ayrıydı benim için.😊
Mecburiyet, benim için Stefan Zweig'ın şu ana kadar okuduğum eserleri arasında en başarılı olanıdır.. 👌🏻💛