Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 16 Ekim 2021 02:38 Otobiyografik bir eser, dili sade ve akıcı. Anlaşılması zor tek bir sözcük dahi yok. Düzey konusunda sınırlamaya gitmek yanlış olur zira her çağdan bir okur kitlesini kolaylıkla elde edebilecek bir kitap. Yazarın başından geçenler sanki sizin yaşantınız oluyor. Kitap temelde karanlık bir dünyayı aydınlatan inançlı bir annenin tesiri sonucu yazılımış ve karanlıktan kaçan bir insanın nasıl kurtulduğu aktarılmıştır. Bu kitabın bana kazandırdığı en büyük öğüt şu ki "İnanırsanız ve İnanırsanız her şey olur."