·552 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2021 19:40 Bence bu kitabı herkes okumalı, dünyaya açılan güzel bir pencereydi okuduğum mısralar. Belki öylesine okurken bile her bir satırında savaşın o kötü etkileyen tarafını hissedebiliyordunuz. Kitabı okurken amacınız ders çıkarmak değilse bile bir şeyler katabileceğini düşünüyorum.
"Kimileri vardı ki elzevir böcekleri gibi
sayfalar arasında yatar kalkar, tartışırlardı henüz mürekkebi kurumamış kitaplar arasında, futbol maçındaymışçasına bilgelik golü atarak birbirlerine."
"Kendimizi savunduk, görünüşte, fırtınalı
sayfa üstüne atılmış buluşlar ve işaretlerle,
kaptan olduk, biçimsiz sokağı yumruk darbeleriyle düzelten kaptanlar"