Puan vermedi·629 syf.····Okunma: 23 Ekim 2021 00:04 Biri bana dönemlere bölerek okuyabilirsin demişti. Dört mevsime mesela. Ama 3. kitap o kadar kötü ve o kadar aynı ki, neredeyse 1 senelik bir döneme bölmüş bulundum. Açılır açılır diye diye sıkılarak bitirdim. 4. kitabı 5 senelik bir döneme yaymayı düşünüyorum. Çünkü muhtemelen 3. kitapta olduğu gibi sıkıcı bir okuma olacak.