Rezalet
1/10
·242 syf.··
2021 14. kitabı
Ayşe Tolga oyunculuktan "koçluk" mevzularına transfer olan güruhtan. Koçluk ne demekse zaten... bir insan utanmadan "ben koçum" diyebiliyorsa zaten o insandan uzak durun. Bu hayatta kimse kimsenin koçu olabilecek kadar bir bok bilmiyordur. Ancak deneyim birikim ve tecrübeyle ihtisas yaptığınız alanda eğitmen olabilirsiniz. Koçluk diye bir şey yoktur vardır diyen dolandırıcıdır. Önce bu konuda anlaşalım. Kitaba gelecek olursak abla çok güzel yolu bulmuş. Bereket gibi herkesin ihtiyacı olan bir kelime üzerinden "sende" şeklinde içsel yolculuğa yönlendirmeyi birleştirmiş. İçerik desen bomboş. Ya nefret ediyorum bu tarz spiritüel işler üzerinden prim kasan insanlardan. Ha bereket bizde bizde salağız o bereketi içimizden çıkarıp mal mülk servet içinde yüzemiyoruz. Cidden öyle mi ayşe ya? Bir desene şunu. Malsınız de. Bereket, kısmet, sevgi ne ararsanız sizin içinizde ama gerizekalı olduğunuz için içinizden çıkaramıyorsunuz desene. Ha bir sendin akıllı içinden çıkardın bereketi bir de bize öğretmeye cüret ediyorsun. Dolar 9.6 olmuş New York doğumlu biri olarak Türkiye'de biriktirdiğim parayla doğduğum ülkeye dönemiyorum ne bereketi neyden bahsediyorsun be kadın sen yahu? Şekerim net yorumum: kitabı okurken Ayşe Tolga'dan nefret ettim. Her şeyi bildiğini her şeyi çözdüğünü sanan ama hiçbir şey bilmeyen kimseye de hiçbir şey veremeyecek kadar boş bir kadın. En azından yazdıkları bunu hissettirdi bana.
Bereket SendeAyşe Tolga · Destek Yayınları · 202194 okunma
·
1.852 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Eleştirinin de bi sınırı olmalı. Siz zaten içinize öfkeyi ve nefreti köklemişsiniz geçmiş olsun sanki tüm suçlusu bu kadın gibi. Herkes bi şekilde bi yolunu buluyor bu hayata tutunacak eee bu kadın da çağının en çok tutulan konusunu bulmuş mis gibi yürüyor da sana, bana, bize noluyor? Gözünü açan hep aynı lafları tekrar ettiğini görür açamayan en azından birkaç nefes çalışması yapar da iyi hisseder. Hem o kadar boş olsaydı en azından bu kadar yaptıklarını yapamazdı ya da sen ondan daha dolusun da sonuç?
Ya kadın bildiklerini aktarmış beğenirsiniz beğenmezsiniz sizin ki artık haddini aşmak olmuş.
Tamam eleştirdin de arkadaş sen de tüm nefretini kusmuşsun okurken ne oluyor dedim 🤦