·152 syf.····Okunma: 24 Ekim 2021 15:42 Eğer benim gibi zaman zaman melankoliden hoşlanan bir ruhunuz var ise tam da bu mevsimde okunması gereken kitaplardan birisi olduğunu düşünüyorum. Bu kitapla karşılaşmam tesadüfi oldu ama bir çırpıda da bitti aynı zamanda. İçinde 9 öykü bulunan kitap her öyküde hayatın acı taraflarından bir parçasını bırakıyor insanın içinde. Aynı zamanda hayatın akışında olduğu gibi acı ama gerçek olaylara uzaktan bakmanızı ve bu canlandırmaları ajite etmeden duyguları hissetmenizi sağlıyor. Dolayısıyla diğer kitaplardaki kadar altını çizecek cümleyle karşılaşmadıysam da bu durumu gerçekle bağdaşmasına bağlıyorum.