Puan vermedi·374 syf.··
2021 1. kitabı
·
282 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2021 16:38
Akıcı bir kitaptı ama yine de bitirirken çok zorlandım. Karakterler arasında geçen diyologlar çok derin ve üzerinde düşünülmesi gereken tezlerdi. Yazarın gerçekte varolan kişilerle mantık çervesinde böyle bir olay örgüsü oluşturması hoşuma gitti. Dönemin özelliği olarak mı yoksa karakterlerin bakış açısından dolayı mı bilmiyorum yansıtılan "kadın" anlayışı beni rahatsız etti. Katılmadığım yerler olsa da ufuk açan güzel bir kitaptı. Mutlaka okunması gerektiğini düşünüyorum.
Edebiyat
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470,1bin okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.