·224 syf.····Okunma: 27 Ekim 2021 23:39 Osman Bey ve öncesinin tarih yazıcılığında anlatımının belgelerin azlığı sebebiyle ne kadar zor olduğu bilinen bir gerçek ve buna rağmen Halil İnalcık’ın da açtığı yolda çok iyi bir kitap çıktığı düşüncesindeyim. Buna rağmen kitabın bazı yerlerinde tekrara biraz fazla düşülmüştü tek eleştirim bu olabilir sanırım.