Okurken ilk başta basit üslubu dikkatimi çekti.Kitabın kahramanı sanki benimle konuşuyormuşcasına anlatmış aklına takılan/tespit ettiği herşeyi.
HAMZA!?
Modernizm aldatmacasının ortasında karşılaştığı her olaya farklı açılardan bakan ve müthiş eleştiren 21yaşında bir genç! Kitap Hamza üzerinden gidiyor ama aslında öyle değiniyor ki duyarsızlıklarımıza ...
Hoş nükteleri, anlam yüklü tespitleriyle çok güzel bir kitap.