·208 syf.····Okunma: 31 Ekim 2021 13:05 Yazarın okuduğum ilk kitabı dili oldukça akıcı hiç sıkılmadan bir solukta okudum. Görsellerin bolca yer alması keyifle okumama vesile oldu . Ilk fırsatta yazarın diğer kitaplarını alıp okumak istiyorum. Topkapı Sarayını yada bir müzeyi gezerken birkaç dakika bakıp geçtiğimiz bir eşyanın/eserin aslında nasıl bir hikayesi varmış diye daha derin düşünerek gezmemize vesile olacak bir kitap .Herkese tavsiye ederim alın, okuyun .