Kısa ve akıcı bir kitap. Paranoyaklık seviyesine gelmiş bir kadının çocukluğunda başlayan bir tutkuyla sevdiği insan tarafından nasıl da fark edilmeyişini anlatmış. Kitap aslında umutsuz sevgilerin özeti mahiyetinde, her insan hayatının bir döneminde böyle bir sevgiye kapılmıştır elbet. Yazarı bu uzaktan sevmeyi bize bir mektup aracılığıyla aktarmış. Bu kitap için keyifli bir kitap diyemem, bir acı çekişin öyküsü gibi...