Zülfü Livaneli’yi çok sevdiğim için kesinlikle tarafsız bir inceleme yapamayacağımı belirtmek isterim öncelikle genel olarak yazarı ve kitaplarını çok çok beğeniyorum ayrıca müziğine de bayılıyorum. Spoiler vermiyorum ama kitap pek çok olayı asıl neticeye bağladığında “vay anasını” dedirtecek kadar muazzam bir kitap, bundan iki sene önce okumuştum bu kitabı hala etkisinde olduğumu söylesem inanın yalan söylemiş olmam hatırladıkça tüyleri diken diken olan biriyim.
İyi okumalar şimdiden