Pardon
-Pardon bir dakika bakar mısınız ? -Evet ! -Güzellerde vefa olmaz diyorlar doğru mu ? -Beyefendi nereden çıktı şimdi bu ? -Afedersiniz , siz güzelsiniz ya ondan sordum , bilirsiniz diye. -Siz kafayı güzellikle bozmuşsunuz. -Aslında tam bozamadım , zaten bu geçen ayın hikayesiydi ama yazamadım. -Her neyse benim gitmem gerekiyor. -Elbette gidebilirsiniz , param olsaydı kalır mıydınız ? -Para her şey değil. -Fakat çok şey değil mi ? Rahatsız ettim sizi , iyi günler. ….. Erhan nerde para nerde , para nerde Erhan nerde ? 3.156.890… bilmem kaç üyemiz olmuş , adam başı 1 TL kazandırır mı patrona ? O kadar olmaz herhalde. Para parayı çeker mi ? Kitap kitaba benzer mi ? İnsan insandan kaçar mı ? Kripto para gerçek mi ? Dolar düşer mi ? ….. Parayı buldum ama huzurum yok demişti adam. Hangi adam ? Boşver. 2 liraya çay içebileceğin yerler var yine de , arayan bulur. Ucuzluk marketleri de kazıklamış bizi meğer. Paranın değeri kalmamış , insanın kaldı mı ki ? Erhan’dan borç istesem ayıp olur , adamın kim bilir ne çok masrafı vardır. Hem sizin için çırpınıp duruyorum burada , bir de üstüne para mı vereyim dese yerden göğe kadar haklıdır. ….. Güzelliğe mi dönsek yeniden , geçen aya mesela. Geçmişle yaşanmıyor biliyorum. Kitap da okumuyorum bu aralar pek , ayrı düştüm kitaplardan yani güzellerden. Erhan da ısrarla şiir yazıyor , yazsın da okuyalım ne güzel. ….. Yine aylardan kasım diyen şarkıyı anımsadım , eskiden haftalar ufalanırken ellerde şimdi aylar ufalanıyor. Zaman hızını almış yoluna devam ediyor. Böyle hikaye mi olur ? Olmaz belki de. Olsun. İşte bu bizim hikayemiz , öyle saf öyle temiz. Para mı ? Canımız sağolsun. youtube.com/watch?v=9Vf82oE...
1000Kitap
··
856 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlk diyaloglarda ve Erhan'dan borç isteme konusunda Gordun'u okuyordum sanki ☺️
Güzel bir bilinçakışı, iç monolog çalışması olmuş. Başına ve sonuna azıcık olay koysaydınız da, etkinlikte görseydik. Belki de yaparsınız. ☺️ (Benim de yapmak istediğim, başkarında okurken yaparım yahu dediğim, ama yapamadığım)
Hikayenin dağınıklığına mecnunun absürtlüğü yakışmıştı, dedi okuyucu.