Canan TAN zaten kalemi çok güçlü bir yazardır. Betimlemeleri, olay örgüsü ve anlatılan hikaye ile okuru tamamen içine alıyor. Zaman zaman ya ben olsaydım diyorsunuz.
Üniversite sınavını kazanan bir genç kızın arkadaş ortamından etkilenerek birden uyuşturucu bağımlısı olmasını ve yaşadıklarını anlatan bu kitabı bir solukta bitirieeksiniz.