·200 syf.····Okunma: 08 Kasım 2021 23:00 Murat uyurkulakın ilk okuduğum kitabı .Dil oldukça yalın gereksiz tekrar yok ve akıcı.Ama Bornova deyince bir Bornovalı olarak ya da genel olarak biraz daha Bornovayı anlatan detaylar isterdim.Yani insan kitabı okurken o sokaklarda yazarla birlikte gezintiye çıkmak istiyor fakat kitapta bu duyguyu yakalayamiyòrsunuz.Kitabın genel olarak eksik yanı bu bence ama onun dışında kitabı beğendiğimi belirtmek isterim .Herkese iyi okumalar