·152 syf.····Okunma: 09 Kasım 2021 17:54 George Orwell'la tanışma kitabım oldu kendileri. Her ne kadar "Hayvan Çiftliği - Bir Peri Masalı" yazsa da olanlar, yaşanılanlar hiç de öyle değildi. Sorgulamamanın, ses çıkarmamanın kimi zaman da korkaklığın sonuçlarının ne acı olduğunu gördüm. Ve ne yazık ki hâlâ bir yerlerde var peri masalı, olacaktır da. Çünkü koyunların meleyip durduğu gibi belki de hakikaten "Dört ayak iyi, iki ayak kötü" dür.