·384 syf.····Okunma: 10 Kasım 2021 17:35 Kitapta Kenan, Handan ve Fadi’nin hayatları konu alınmış okurken hiç sıkılmıyorsunuz sadece kadın karakterlerin kendini bu denli ezdirmesi Kenan bey’in kadınlara karşı aldığı tavır hoşuma gitmese de kitabın sonunda Kenan beye gerçekten çok üzülüyorsunuz
Ben sıkılmadan okudum tavsiye edilebilir , hayatınızın akışını değiştirmeniz için görmeniz gereken kader motifini Gülseren hanım çok anlaşılır bir dille anlatmış sizlerde eğer yolunda gitmeyen şeyler olduğunu düşünüyorsanız kitaptan kendinize ilham alabilirsiniz
İyi Okumalar