·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Kasım 2021 20:19 Yazarın (kendisini yazar olarak tanımlamıyor) okuduğum dördüncü kitabı ancak sırasız..! Olsun dilini çok sevdiğim bir bilim insanı kendisi. Bu kitapta yine o “tatlı ve nüktedan” dilini kullanarak bir günde (1 gün = 24 saat) kitabı bitirmeme yardımcı oldu. Ayrıca önceden okuduğum ama bu kitaptan sonra yazdığı “mater” serisinin de bu kitabı yazarken, hatta belki daha da önce planlanmış (kitapta “mater” serisinde geçen bir çok hikaye(!), isimlendirme vb. bulunuyor) olduğunu anladım.