Puan vermedi·207 syf.····Okunma: 12 Kasım 2021 01:22 En büyük klasiklerden biri olan serinin başlangıcını okumak çok nostaljik hissettirdi. İlk defa okuyor olsam dahi sanki yıllardır tanıdığım bir dost gibi sardı beni kitap. Bunun nedenlerinden biri kitabın sizinle resmen çok tatlı ve direkt olmasa bile ara ara konuşuyor olmasındaki payı büyük.
Polly ve Digory bizlere başta erdem ve merak ile nasıl güzel maceralara sebeo olunduğunu çok tatlı bir halde anlattılar. Onların macerası her ne kadar bu kitapta bitmiş olsa da çok daha büyük bir maceranın fitilini ateşlediler. Bakalım diğer kitaplarda bizi nasıl büyük olaylar bekliyor?