Shakespeare’in Romeo ve Juliet eserinden önce Hamlet adlı muhteşem eserini okumuştum. Hamletin de benim için yeri çok ayrı olmuştu, şimdi Hamlette aldığım o hazzı Romeo ve Juliet’te de alabildim. Hem de fazlasıyla. O kadar sürükleyici, o kadar aşk dolu bir hikayeydi ki, beni yeri geldiğinde üzdü, yeri geldiğinde böyle bir aşka, sevgiye özendirdi. Shakespeare’in dili ve anlatışından bahsetmiyorum bile. Bütün eserlerini okumayı düşünüyorum. Romeo ve Juliet, en sevdiğim kitaplardan ve oyunlardan birisi oldu bile. Kesinlikle öneriyorum, herkesin okuması gereken çok değerli bir eser olduğunu düşünüyorum.