Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
· Ölüm yaşamın karşıtı olarak değil kendisi olarak vardır cümlesini unutmuyorum beklenmedik ve enerjiyi hissettiren bir kitap, okurken bazı anları bende yaşadım. O kötü kahvelerin tadı, yürüyüş yaparken vuran rüzgarın verdiği his. Ben yazarı ve kitaplarını seviyorum onun yaşadığı yerin bizim yaşadığımız yerin ve yaşayış şeklimizin farklı olması eleştirel yapıyor. Adamın hayatına ve yazım tarzına dair ufak bir araştırma ile birazda Japon kültürü ve oradaki hayata dair bilgi ile herkes sevebilir diye düşünüyorum.