·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2021 23:23 İnsan arada sırada klasiklerden, konusu ağır kitaplardan uzaklaşmak istiyor. Öyle bir zamanda elime geçen bu kitabı yazarın yaşını da göz önüne alırsak gayet başarılı buldum. Karakterleri sevdim, akıcı ve sürükleyici bir konusu var bana göre. Ağlatıyor, bazen için kararıyor ama bitince değişik bir tat bırakıyor. Genç yazarları desteklemek adına ikinci kitabını da okuyacağım.