·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2021 21:03 Bu harika eseri bitirdiğimde hayata farklı bir bakış açısı kattı diyebilirim. Karakterlerin hepsi o kadar güzel işlenmiş ki hepsinin hayat hikayesi ve yaşanmışlıkları çok etkileyici. Kalınlığı başta gözümü korkutsa da tek bir sayfasından bile sıkılmadım, bitsin istemedim.
Roman çok iyi alt metinlere ve derin felsefi ögelere sahip. Diyaloglar ve meydana gelen olaylar çok anlamlı. Romanda yer alan her karakterin hayat motivasyonunu benimseyerek kitabı bitirdim. Okuduğum her cümle içime işledi ve içselleştirdim. Bu harika klasiği okuduğum için çok mutluyum.