Rümeysa Aydın
@rumeyysaaa
Takip Et
"Çünkü kadınlar, kendilerine yapılan saygısızlıkları asla unutmaz."
Sayfa 331 - EVEREST YAYINLARI
Sultanı Öldürmek
Ahmet Ümit
1996 beğeni
·
42 paylaşım
·
2 alıntı
·
39bin Gösterim
10 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Rümeysa Aydın
Gönderi Sahibi
Ahhh kadınlar canım kadınlar seviyorum sizi ❤️
11
Zafer Göbekçi
Çünkü seviyorlar sevdiklerinden saygısızlığı ummadıklarından Sükutu hayale uğramak sevginin üzerine atılmış bir çizgidir
8
MERVE
Çok doğru yazdınız gerçekten 👏👏
2
Gizle
MERVE
Aslında cinsiyet olarak değil birey olarak yapılması gerek ama kadınlar bunu daha çok yapıyor diyebilirim
6
FATMA SAVCI
Bunun kadını erkeği yok fikrimce değer veren seven ona yapılan hatayı saygısızlığı unutmaz:)))
1
Benim Dünyam…
Erkekler unutur mu?
2
Rümeysa Aydın
Gönderi Sahibi
Unutmaz ama kadınlara kıyasla sayıları daha az unutmayanların.
1
Gizle
Reklam
Alara Gelez
Ayıptır söylemesi bu annem
1
Cihan Türkeş
Annen derken?
Alara Gelez
Annem derken abim kavga ederken annem ile yanlış bir şey yaptığı zaman altı yıl sonra da hatırlayıp yüzüne vuruyor
1
Gizle
İleri