"Çünkü kadınlar, kendilerine yapılan saygısızlıkları asla unutmaz."
Sayfa 331 - EVEREST YAYINLARI
··2 alıntı·
39bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Rümeysa Aydın
Gönderi Sahibi
Ahhh kadınlar canım kadınlar seviyorum sizi ❤️
Çünkü seviyorlar sevdiklerinden saygısızlığı ummadıklarından Sükutu hayale uğramak sevginin üzerine atılmış bir çizgidir
Çok doğru yazdınız gerçekten 👏👏
Aslında cinsiyet olarak değil birey olarak yapılması gerek ama kadınlar bunu daha çok yapıyor diyebilirim
Bunun kadını erkeği yok fikrimce değer veren seven ona yapılan hatayı saygısızlığı unutmaz:)))
Erkekler unutur mu?
Rümeysa Aydın
Gönderi Sahibi
Unutmaz ama kadınlara kıyasla sayıları daha az unutmayanların.
Reklam
Ayıptır söylemesi bu annem
Annen derken?
Annem derken abim kavga ederken annem ile yanlış bir şey yaptığı zaman altı yıl sonra da hatırlayıp yüzüne vuruyor