Öyle, kitapların içindeki zeka kırıntıları çekiyor beni zaten, Pynchon da onlarla dolu anlaşılmaz dönem göndermelerine rağmen. Ne diyelim, darısı diğer kitaplarına. V'ye başlayacağım okumaya, çevirisine de girişmiştim , ama bıraktım ilk bölümden sonra. Telif vb. bulunmaz isteyen zaten. İyi okumalar tekrar.