Genelde o döneme ait kitaplar okumayı çok severim. Bu beni derin geçmişe götürür zaman makinasında yolculuk yapmak gibi :) Fakat Falaka'yı okurken çok duygulandım yani öğrencilerin hoca korkusu beni çok üzdü. Herşeye rağmen Ahmet Rasim'in mizah anlasiyi ise çok iyiydi FalakaAhmet Rasim