Hatice Ş.
@Khadice__ · 4yıl
Takip Et
Evet,zaten bize hüzün yakışır .yüzümüze de duruşumuza da ,edebimize de en çok hüzün yakışır .Böyle hüzünlü bir başına insanları incitmeyi ,kırmayı çok seviyor insanlar .Olsun diyorum ince düşünen insanlar incinir hep .
Sayfa 24
İnsan ve Duygular
Eyvallah 1
Hikmet Anıl Öztekin
2 beğeni
·
1 alıntı
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap