·378 syf.····Okunma: 28 Kasım 2021 19:56 Bugün Stefan Zweig'in doğum günü. Kitabını bitirmekten mutluluk duyarım. Kitaba gelecek olursak on hikaye var. Benim önceden okuduğum kitaplar olduğu için bazılarını atladım. İki hikayesini okumamıştım. Ben bir daha söylemek isterim ki Stefan Zweig okumak isteyen okurlar başlarken hangi yayınevi ile başladı ise onlarla devam etsin. Yoksa aynı hikayeler alıp paranız boşa gider.
İçindeki hikayeler ise : Yakan sır, Korku, Seri katil (Amok koşucusu), Kadın ve Manzara, Ay ışığı sokağı, Bir kalbim çöküşü, Görünmeyen koleksiyon alman enflasyonundan bir alıntı, Leoporella, Satranç şampiyonu(Satranç) , Haç. Benim okumadığım iki hikaye vardı. Onlarda Kadın ve Manzara, haç.
Yayinevini begendim. Öbür okuduğum hikayeleri kısa tutmamış aynen yazmış. Burdan tavsiye de ederim kitabı.
İyi okumalar dilerim herkese