Spoiler içerebilir.
Gün olur Asra bedel Cengiz Aytmatov'un bence iyi kitaplarından fakat en iyisi değil.
Ben şahsen içinde uzay geçen yerlerde bir tık sıkıldım; fakat yazar o kadar iyi bir şekilde sizi olayların içerisin de hissettiriyor ki olaylar akıp geçiyor; ve kendinizi at üzerinde yolcukta gibi hissediyorsunuz. Özellikle ben ve benim gibi liseli gençlerin okuması gereken kitap , aynı zamanda genel kültür bakımından kişiyi oldukça geliştiriyor. Özellikle Maral Ana efsanesi ve SSCB'nin yıkılış ortamını size oldukça farklı bir deneyimle sunan kitap lise 2 den itibaren okutulması gereken ve okunması gereken bir kitaptır.
Not: Yine de belirtmek isterim ki kitap da uzay bölümler çok kısa yaklaşık 10dk da bitirilebilir hatta (bence) hiç okunmayabilir. Onun dışında çok rahatlıkla okuyabilirsiniz.