Kitap gayet güzel ve kolay bir dille yazılmış.
Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç da gayet güzeldi. Özellikle kahramanların gelişimi giriş,gelişme,sonuç bakımından süper ilerliyor. Ben genellikle okuduğum kitaplardan felsefi düşünceler çıkarmayı severim. Bu kitaptan da oldukça fazla manevi olarak düşünceler ve fikirler edindim. Masal edâsı ile yazılan eser kendini okutuyor ve ben okurken sıkıldığımı hatırlamıyorum. H.R.G gerçekten şu aralar favorim oldu :)
Puan:8/10 GulyabaniHüseyin Rahmi Gürpınar