bir hayat hikayesi bu kadar güzel anlatılabilirdi . sinan akyüz her kitabında olduğu gibi yine mahvetmiş okurları bazı bölümlerde resmen içimde hissettim o acıları duygusal acı değil resmen yaşatıyor insana o dönemleri. çok yakın bir geçmiş olmasına rağmen lanet bir savaş sonucu olan hikayeler kimse bu kadarını haketmez sizin insanlığınız batsın dedirten olaylar...