tüm içerikleri ile muhteşem bir kitap ağlamaktan satırları göremediğim korkudan gözümü kapatıp bir süre okumaya devam edemediğim... nasıl bu kadar vicdansız olunur tabirinin tam anlamıyla içerdiği ve anlatıldığı muhteşem bir hikaye... okurken ağlamayan insanın veya beğenmedim diyen birinin olabileceğini düşünmek istemiyorum çünkü insan olmak bunu gerektirir....