Puan vermedi·137 syf.····Okunma: 29 Kasım 2021 21:12 Selamün aleyküm..
Benlik Kitapevi'nden birkaç kitap ile birlikte sipariş ettiğim bir kitaptı, içeriğinin bu kadar akademik olduğunu tahmin etmiyorum. Dört kısımdan oluşan kitabın ilk üç kısmı rivayetlerden oluşuyor. Tek bir sözü başka başka bir rivayetlerde ve kaynaklarda görüyoruz. Ama dördüncü kısım bence asıl okunması gereken kısım. Burada kitap okumanın, ilimle meşgul olmanın, ilmi korumanın ve paylaşmanın öneminden bahsediyor. Ayrıca alimlerden ve daha birçok yaşanmış olaylardan da örnekler veriyor. Dili sıkıcı değil, akademik olsa da okunuyor. Hadislerin yazımının yasaklanması ve izni konusunda rivayetlere ihtiyacı olan için -bence- gerekli bir eser.
Kelimelerin yanlış yazımı da olmasa harika olacaktı. Hatta kelime hatası bazen o kadar hatasız duruyor ki insan kendinden şüphelenmiyor değil :)...
Teşekkür ederim..