Mükemmel
10/10
·196 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Uzun süredir yoktum, beni özlediniz mi? Gerçekten çok güzel bir kitaptı, ablamdan alıp okumuştum, 2. sinide okumuştum ve çok iyiydi, hayatımda okuduğum en iyi mangalardan biri olabilir, 3. süde çıkar çıkmaz alacağım, kesinlikle okumanızı öneriyorum, görüşmek üzere, öpüldünüzzzzzzz
Webtoon/Manga
Seninle Bir İklim - 1. CiltMakoto Shinkai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2020483 okunma
·
146 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.