Güzel bir kitaptı ders çıkarabileceğimiz fakat her ne kadar hastanın adını değiştirsenizde fadik o kitabı okuduğunda ondan bahsettiğinizi anlayacak ve o an mutlu giden hayatının dengesi bozulacak eski travmasını ve hayatını tekrar hatırlayacak bence güzel bir şey değil ama okumak isteyenler siz bilirsiniz anlatım dili biraz acemice olsada okunabilir