·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2021 01:04 Kitabı gerçekten çok severek okudum . Çok akıcı yazılmıştı . Lou ve Will aşkını gerçekten okumak çok keyifliydi . Ancak Will in kararından vazgeçmesini beklemiştim evet her kitap mutlu sonla bitmemeli ancak yine de bu kadar aşık olsam ve Will in durumunda olsam vazgeçerdim evet zor bir durum ama hayata bağlayan bir şey buluyorsun sonucta bu bence önemli bir şey... Onun dışında kitap cidden çok güzel okuyun okutun