Konusuna edebiyat dersinden hakim olduğum bir kitap olan Sergüzeşt’i çok kısa bir sürede bitirdim. Romantizm akımından Realizm akımına geçişin örneği olan Sergüzeşt’in edebi olarak değerli bir kitap olduğunu düşünüyorum. Akıcı ve güzel üslubuyla kesinlikle okunması gereken klasiklerden biri olduğunu düşünüyorum. Romandaki kişilerde bence tam olarak olayla uyumlu kişiler olmuş