tera

@terfvy
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Hayatımda okuduğum en en en iyi kitaptı.. Son bölümünde ağlamaktan ciğerim çıktı.Çiçek bana o kadar çok şey öğretti ki aynı şekilde Ayza da. O kadar güzeldi ki Nagi gerçekten çok çok iyiydi kalemine sağlık.
Edebiyat
03:03 Dolunayda Açan ÇiçekN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,1bin okunma
·
79 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.