·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2021 16:56 İnce olmasına rağmen cümleleri tekrar tekrar okumak zorunda hissettiğim yoğun, betimleme harikası ve kendimi karakterin zihninde bulduğum bir çırpıda biten güzel bir kitaptı. Şaşırtıcı veya merak uyandıran unsurlardan ziyade bize duyguları geçirmeye çalışmış ve fazlasıyla başarmış bir eser. Özellikle tıpkı baş karakter gibi donuk, hissiz, isteksiz bir durum içindeyken bu kitaba denk gelmem karakterle daha fazla bağ kurmamı sağladı. O olağanüstü geceye bir an önce ulaşmam dileğiyle...