Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Aralık 2021 21:49 Stefan Zweig yine kendinden beklediğim üslubu kullanmış. Kitabın yazarını kim olduğunu bilmeden okusam Zweig derdim. Kendi içerisinde yaşadığı hisleri kitaba çok iyi bir şekilde aktarmış. Kısa bir kitap ama etkisi iyiydi.