Bir öğretmen olarak böyle bir kitabi okuduğum için çok şanslı sayıyorum kendimi. Elimden birakamadigim bir kitap oldu,ufuklar açtı.hem ogrencilerime hem Ataturk'e bakış açımı değiştirdi.Tekrar Nutuk'u okuyacagim sayesinde,daha iyi anlamaya çalışarak,hissederek.Bu kitap artık benim için bir başucu kitabidir.fazla gelebilir ama benim için dönüm noktasıdır. Her ebeveynin her öğretmenin okumasını şiddetle tavsiye ediyorum