Ahh Yalan Dünya..
9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2021 86. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 07 Aralık 2021 08:48
İnsanız.. İnsanız tabii durmadan ağrıyoruz. Başımız ağrıyor iç bi' hap, kulağımız damlat damlayı, bacağımız ağrıyor konsun buzlar, kalbimiz sıkışıyor çekilsin Ekg' ler.. Boynumuz, belimiz, dişimiz. Düşüyor kalkıyoruz yaralar bereler, pansumanlar, tamponlar.. Eee İnsanız dediysek birkaç kilo etten bilmem kaç parça kemikten miyiz sadece ? Ya ruhumuz.. Sahi ruhumuz acıyınca ne yapıyoruz biz ??? Kimimiz 'Dertlerin kalkınca şaha bir selâm gönder Allah'a.. " diyor sığınıyor Yaradana. Dualar.. dualar.. Sonsuz bir teslimiyet sabır dolu bekleyiş. Kimimiz ' Vur kadehi ustam bu gece de sarhoşuz.." diyor ruhunu kendinin bile bilmediği dipsiz boşluğa yolluyor öyle huzur buluyor. Kimimiz tutunuyor bir Sezen şarkısına gırtlaklar yırtılana kadar ver yansınlar.. " Hayat dediğin dünya üzerinde bir arayış. İnsan ne aradığını da bilmiyor işin kötüsü.." dedi Tunç. Hakikaten ne arıyoruz biz ? Ne gidebiliyoruz ne kalabiliyoruz.. Ama işimiz bu.. YAŞAMAK.. Bir gölgelik değil mi dünya? Soluklandık.. Kalıcı mıyız? Gideceğiz.. Boş gerisi.. BOŞ.. Aman Allah'ım ne okudum ben yine böyle. Vicdan dedim yine, insanı kemiren yiyip bitiren vicdan.. Sonra kendini doğurduğunun sahibi sanan sadece yol gösterici olduklarını kabul etmeyen ebeveynlerin, hükmetmeye çalıştıkları hayatları daha başlamadan bitirişlerine kahrettim. Hayatın gerçeklerini küfrettim. Görmezden duymazdan geldiklerimize isyan ettim. Döndüm sahip olduklarıma şükrettim. Geçtim aynanın karşısına iyi bir insan olmaya çabaladığım için kendime teşekkür ettim. Her kitabında ciğerimi dağla, yüreğimi sızım sızım sızlat, böl beni parçalara ayır, yerden yere vur dağıt.. Eyyy Ayfer Tunç ! Sen bana ne yaparsan yap, ben sen fatura bile yazsan okuyacağım...
Dünya AğrısıAyfer Tunç · Can Yayınları · 20216bin okunma
··
1 +1'leme
·
8,6bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne kadar güzel ifade etmişsiniz. Ayfer Tunç harika bir yazar. Umarım uzun seneler müthiş eserlerini üretmeye devam eder. Ülkemiz okurlarına hediye olduğunu düşünüyorum. Tekrar elinize sağlık. 👏👏👏
emine
Gönderi Sahibi
Teşekkür ediyorum Barış bey.. Sizin ifadenize de ben bayıldım Ayfer Tunç kesinlikle bizlere hediye 🤜🤛
Kendine teşekkür etmemeye devam emine hanım. Sevmişsin Ayfer Tunç hanımı o okuyacağın fatura dahi olsa bedeli ödenir bence. ✌️🌹
emine
Gönderi Sahibi
Bedeli ne ise ödenir Gökhan bey 🤷‍♀️😉 Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum 🙏
#100430464 en sevdiğim kitabı ve alıntısı. Eline yüreğine sağlık. Çok güzel yorumlamışsın... ✨ 🌸
emine
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ediyorum.. Eee Ayfer Tunç ile tanışma serüvenimi hızlandıran Sevgili Dostum 👉@psychosocial83 teşekkürü her zaman bir borç bilirim 🙏
Ayfer Tunç'un okuduğum her kitabı derin izler bırakıyor bende. Hep yazsın, hep okuyalım. Sizin de kaleminize sağlık, duygu ve düşüncelerinizi okumak keyif veriyor.
emine
Gönderi Sahibi
Değerli cümleleriniz için çok teşekkür ediyorum 🙏 Aynı derin izler bende de mevcut derin derin hem de..Hep yazsın hep💜🥰 Aysun ca