Nazım Hikmet ve şiirlerine oldum olası hayran kalmışımdır. Aralarından önemli birkaç eseri bir kitap haline getirmişler ve ortaya böyle bir şaheser çıkmış. Mükemmel bir kitap. Zaten böylesine naif bir kitabı beğenmemek acizlik olurdu. Mürekkebine sağlık Nazım Hikmet. Böylesine özel satırları bizlerle buluşturduğun için sana müteşekkiriz. Işıklar içinde uyu.
"-içimde ikinci bir insan gibidir seni sevmek. Seni sevmek saadeti."