Hayatımda okuduğum en heyecan verici kitap olabilir gerçekten. Çok zekice kurgulanmış ve çok iyi bir anlatımı var. Neredeyse buradaki herkes bunu yazmış olabilir ama cidden kitaba başlamadan önce sonunun hiç beklenmedik olduğunu söyleyen insanlarla dalga geçmiştim ama son sayfaları okurken ağzımı kapatamadım aynı zamanda kendimi tutamayıp ağladım.
Bazı arkadaş çevremden kitabı sevmediklerini çünkü çok saçma olduğunu söylediğini duydum. İlk başta onlara 'aptal mısınız?' bakışını attıktn sonra aslında kitabı anlamadıklarını anladım. Bu yüzden, size böyle söyleyen insanlar varsa sadece görmezden gelin çünkü kesinlikle herkesin bu kitabı hayatında bir kere okuması gerek.
Hafızam silinse de bir daha okusam dediğim nadir kitaplardan biri.. Yalancılar