Ucuz olan ne kaldı ki? Her şey ateş pahası. Ucuz olan tek şey dünyanın kahrı; dünyanın kahrını çekmek bedava!
Sayfa 863 - İş Bankası Kültür Yayınları - 2.cilt·Kitabı okudu
Edebiyat
··8 alıntı·
1 +1'leme
·
188bin Gösterim
21 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Bu alıntıyı paylaşırken bu kadar beğeni ve paylaşım alacağını düşünmüyordum. Aradan 10 ay geçmiş hala tekrar paylaşanları görüyorum ve ülkemizin şu anki durumunu bu alıntıda ne kadar dolu dolu yaşadığımızı ve bizi nasıl etkisi altına aldığını daha iyi anlıyorum.
Dünyanın kahrını "bedava verseler çekemem" diyesi geliyor insanın ancak dünyaya gelmiş bulunduk bir kere 🙃
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
🤣
Bu kadar kötülüğe rağmen olumlu olmakta bedava mesela olumlu bakarsak belki her şey bittiği yerden yeniden yenilenmiş bir şekilde başlar ne dersinz
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Olumlu açıdan bakmak psikojik açıdan harika bir metot..Neden olmasın?
Evt kesinlikle öyle denenebilir teşekkur ederim
#147455480 beni gecmissinizzz ☺☺
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😇
sefiller kitabındaki bir karakter de benim arkadaşlar
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
O zaman Marius ol 😇