·147 syf.····Okunma: 11 Aralık 2021 10:21 Harika bir kitap. Etkileyici. Yalın bir anlatım var. Hikaye yani aslında yaşanmış olan olay ilham verici ve fakat çok üzücü bir son. Kitap sonuna yorum yapmam gerekirse; bende gençlere, çocuklarımıza güveniyorum.
...
"Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı ve ikbal ışığısınız. Memleketi asıl ışığa boğacak olan sizsiniz. Kendinizin ne kadar önemli, değerli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız. Sizlerden çok şey bekliyoruz." Mustafa Kemal Atatürk