Bir tiyatro oyuncusunun mutlaka okuması gereken eser olduğunu defalarca kez duyduğum için bir solukta okudum. Okuduktan sonra kanaat getirdim ki sadece bir tiyatro sanatçısının değil, herkesin okuması gereken bir eser. Anlatımdaki kapalılık kişinin kültür seviyesine göre berraklaşacaktır ama en bulanık haliyle bile çok şey anlatabilmeyi başarmış bir şaheser. Shakespeare'e neden bu işin üstadı dendiğini bu eseriyle anlıyorsunuz. Tiyatro eseri okumamın en verimli yanı, tiyatro metinlerinin sahne için yazıldığını bildiğimden her okuduğum tiyatro eserini sahneye koyacakmış gibi inceleme tutkum. Bu eser ise incelemesi en zor eser diyebilirim.