9/10
·295 syf.··
2021 31. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2021 00:00
Selamlar :) Uzun süre ardından adam akıllı okuyup bitirdiğim, yılın son ayında bana mutluluk ve hüznü aynı anda veren sayın kitabım hakkında konuşmak istiyorum biraz. Kitap konusu hakkında; 17 yaşındaki genç bir delikanlının çamurlu botlarıyla bir pansiyona girmesiyle başlıyoruz kitabımız ve bölüm sonunda yıllar yıllar öncesine gidiyoruz, kederli bir eve doğan minik bebek Keder'in doğumuna. Doğu taraflarında sırf kız olduğu için babası tarafından dışlanan, hor görülen cıvıl cıvıl bir kız aslında Keder. Onun hayatını ve ilerde ona yaşama amacı verecek olan küçük kızı ve oğlu, ve tabii ki komşu Fidan Abla etrafında dönüp duruyor kitap. Oturup "bi' 10 sayfa okuyayım" dedikten sonra 50 sayfa atladım okurken. Çok akıcı bir dili var. Hiç sıkılmadım ya da okumakta zorlanmadım. Fakat dikkat edin okurken sinir krizi geçirebilirsiniz :)
Edebiyat
Pembe ve YusufCanan Tan · Doğan Kitap · 20147,8bin okunma
·
149 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.