En sevdiğim kitaptır Çalıkuşu. Defalarca okudum, defalarca daha okuyacağım. Feride öyle güzel betimlenmiş, anlatılmış bir karakter ki, onunla sevinip onunla üzülüyorum. Taşra taşra geziyorum memleketin çeşitli yerlerini. Karakterin gelişimini güzel bir şekilde gözlemliyoruz. Aslında ne desem yeterli kalmayacak bu kitap için. Ah Kamran ah...