aşşırı soft verdiği vibe'ıyla kendisi best wattpad kitabımdır. yazarını da kitaplarını da ayrı ayrı severim. (gerçi enkaz altındakiler final yapınca derin bir soluk alıcam da neyse konumuz o değil.) egenin incisinin egesine kavuşmasını, internetin nadiren de olsa böyle tatlı aşklar oluşturabileceğini anlatıyor.